Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Peroutková, Leona ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti, se sídlem v Brně, která se zabývá zpracováním účetnictví a daňovým poradenstvím. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
Marketingová strategie vybrané mezinárodní společnosti
Sklenářová, Petra ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií mezinárodní společnosti. V teoretické části je uvedena charakteristika marketingu a jednotlivých vybraných analýz. Praktická část analyzuje mezinárodní společnost WABCO Holding Inc. a obsahuje analýzy makroprostředí a mikroprostředí a průzkum. Na závěr jsou představeny návrhy sestavené pomocí zjištěných dat z analýz a průzkumu, které představují opatření na zlepšení marketingové strategie společnosti.
Marketingová strategie vybrané mezinárodní společnosti
Sklenářová, Petra ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií mezinárodní společnosti. V teoretické části je uvedena charakteristika marketingu a jednotlivých vybraných analýz. Praktická část analyzuje mezinárodní společnost WABCO Holding Inc. a obsahuje analýzy makroprostředí a mikroprostředí a průzkum. Na závěr jsou představeny návrhy sestavené pomocí zjištěných dat z analýz a průzkumu, které představují opatření na zlepšení marketingové strategie společnosti.
Měření kvality služeb v knihovnách (se zaměřením na vysokoškolské knihovny)
Kopecká, Miroslava ; Drobíková, Barbora (vedoucí práce) ; Stöcklová, Anna (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o měření kvality služeb v knihovnách a zaměřuje se především na situaci vysokoškolských knihoven. V práci jsou popsány zahraniční nástroje pro měření kvality knihoven, jmenovitě americký LibQUAL+®, který využívá průzkumu spokojenosti uživatelů, a německý Bibliotheksindex, který porovnává knihovny mezi sebou na základě získaných statistických dat. Z českého prostředí je zde popsána iniciativa Národní knihovny ČR, "Benchmarking knihoven", který vychází z Bibliotheksindexu a není vhodný pro použití ve vysokoškolských knihovnách. Práce obsahuje vlastní návrh na provedení měření kvality služeb vycházející z kombinace a úpravy zahraničních metod, který byl aplikován na vybranou vysokoškolskou knihovnu. Výsledky provedeného výzkumu ukazují, že zahraniční metody by mohly být používány i v České republice a že vybraná vysokoškolská knihovna poskytuje služby, s nimiž jsou její uživatelé vesměs velmi spokojeni.
Spokojenost zákazníků se službami automobilového prodejce
NASKE, Lukáš
Téma této práce je: Spokojenost zákazníků se službami automobilového prodejce. Jako prodejce jsem si vybral společnost Porsche České Budějovice. Tento výzkum by měl najít silné a slabé stránky daného prodejce a pomoci mu zvýšit úroveň služeb, které poskytuje svým nynějším i budoucím zákazníkům. Výzkum je rozdělen na zkoumání služeb prodejních a služeb poprodejních. V praktické části práce nejdříve popíši postup, jakým jsem při sběru dat postupoval a poté již podrobně zveřejňuji a rozebírám výsledky. Dále data vyhodnotím a doporučím prodejce v jakým službách by se měl zlepšit. Přináším také mé návrhy, jak problémové služby vylepšit a kalkulaci nákladů na tyto změny.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Peroutková, Leona ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti, se sídlem v Brně, která se zabývá zpracováním účetnictví a daňovým poradenstvím. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
Optimalizace zaměstnaneckých benefitů ve společnosti
Novotná, Iveta ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Bijlsma, Edita (oponent)
Cílem této diplomové práce je komplexní zhodnocení a optimalizace zaměstnaneckých benefitů v konkrétní společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k tématu práce definice a klasifikace benefitů, motivační teorie a daňové řešení nejčastěji poskytovaných benefitů v ČR. V praktické části je analyzován současný systém zaměstnaneckých výhod, je provedena daňová analýza a dotazníkový průzkum spokojenosti s benefity. Na základě zjištěných výsledků jsou navrženy možné změny zaměstnaneckých výhod ve společnosti, jak z hlediska daňové optimalizace, tak z hlediska spokojenosti zaměstnanců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.